باربری و اتوبار

باربری و اتوبار

حمل بار - بسته بندی اثاثیه منازل - حمل کالاها و بارهای سنگین و غول آسا
باربری و اتوبار

باربری و اتوبار

حمل بار - بسته بندی اثاثیه منازل - حمل کالاها و بارهای سنگین و غول آسا

باربری چیتگر

باربری چیتگر

باربری چیتگر برای حمل و نقل بارها و اثاثیه های شما عزیزان بهترین سرویس ها و خدمات باربری و حمل و نقل را ارائه میدهد اینکه با شما خواهند بود و بارهایتان را سلامت و با ضریب امنیتی بالا به هر منطقه ای از تهران و شهرستان ها که بخواهید حمل و نقل و جابجا مینمایند. باربری چیتگر تمام وقت در خدمتتان میباشند با مجرب ترین و ماهرترین کارگران در باربری چیتگر تماس بگیرید.

باربری چیتگر

باربری چیتگر

باربری چیتگر از باربری هایی میباشد که در منطقه چیتگر از بارزترین و معتبرترین باربری ها میباشد و اینکه تمام وقت با مجرب ترین کارگران به خدمت شما می آیندبارهایتان را با سرویس ها و خدماتی ممتاز به مقصد میرسانندبرترین بسته بندی اثاثیه های منازل از خرده ریزه ها گرفته تا بزرگ ترین کالاها و اثاثیه ها را بسته بندی مینمایندو با بیمه نامه ها بارنامه های دولتی بارهایتان را تحت پوشش بیمه قرار داده و اینکه در صورت هرگونه حادثه ای بیمه باربری چیتگر خسارت های پیش آمده را پرداخت مینمایید.با باربری چیتگر نگران هیچ چیز نباشید.

باربری چیتگر

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی

  نوعی دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند. در بعضی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد هر دستگاه کولر گازی از چهار جزء اصلی کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط یا لوله مویین تشکیل می‌شود . کولر گازی یک تکه یا پنجره‌ای سرد و گرم

کولر گازی ال جی  دو تکه (اسپلیت) سرد و گرم

کولر گازی ال جی  پرتابل قابل حمل

کولر گازی ال جی ایستاده سرد و گرم

کولر گازی سقفی یا کاستی سرد وگرم

کولر گازی ال جی  داکتی یا کانالی سرد و گرم در این نوع ممکن است گرمایش به صورت کویل آب گرم باشد

کولر گازی ال جی چند شعبه یا مولتی وی در ظرفیت‌های 38000 BTU به بالا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود

 

 

باربری پاسداران

باربری پاسداران

باربری و اتوبار پاسداران در حمل و نقل ها جابجایی ها با شما خواهند بود و بارها و اثاثیه های شما را سلامت و بدون نقصی به مقصد میرسانند. بدون کوچکترین آسبی بارهای شما را جابجا مینمایند.

با باربری پاسداران همراه باشید و نگران هیچ چیز نباشید که خدمات و سویس های بینظیر و بی عیبی را برایتان بدون جنگ اعصاب انجام میدهیم.

با بیمه نامه ها و بارنامه های دولتی بارهایتان را تحت پوشش بیمه قرار داده و در صورت هرگونه خسارت و حادثه ای تمام خسارت ها و ضررهای شما را بیمه باربری پرداخت مینمایید.

باربری پاسداران - اتوبار پاسداران

09129624212 - 22209540

باربری باغ فیض

باربری باغ فیض


باربری و اتوبار باغ فیض

حمل اثاثیه منازل و بسته بندی ها و صفر تا صد حمل و نقل هایتان را به باربری و اتوبار باغ فیض بسپارید و نگران هیچ چیز نباشی که برترین سرویس های حمل و نقل و کامیونت هایی مسقف و روباز آماده حمل بار و اثاثیه های شما میباشیم.

44754478 - 09129624212

https://tehranbaar.com/baghefeiz-tehran-home-moving/